Mobing

Bojan
Da li je stalni pritisak na zaposlene u Piraeus banci, kako se zacrtani targeti moraju ostvariti, stvar mobinga ili neceg drugog?
Da li su pisma opomena prema zaposlenima stvar mobinga ili neceg drugog?
Da li je obaveza prihvatanja jednog od modela predloga NBSa, za nas koji smo zaposleni u banci i imamo chf kredite, stvar mobinga ili...?
Bljak.

Re: Mobing

Marina
Bojane
predla┼żem da pozovete kolege iz tvoje banke i iz drugih banaka , ovde potpuno anonimno mozete diskutovati o svakom tvom ili drugim pitanjima na temu mobinga

Re: Mobing

Sanja
Jeste mobing. Svaka prislila na bilo sta sto niste potpisali u ugovoru o radu je stvar mobinga. protivzakonitosti ima na milion. Samo im treba stati u kraj. Za sada su radili sta su hteli ali mislim da nece moci dok budu hteli.

Re: Mobing

Aleksandar Pajovic
Ne bih znao u koju kategoriju spada ovo maltertiranej od svih ukljucujuci i nadlezne...Tome sto se oglusuju o zahteve udruzenja CHF  izazivaju po meni delo necinjenja...koje je posledica losec cinjenja...banaka i zaposlenih u njima koji svoja misljenja dobijaju na papiru ili usmeno od nadredjenih koji sede u beogradskim filijalama...Dakle promasena tema mozda ali mobing je svakako...Ciljani uspeh, pokretanje aktivnosti da se sto vise klijenata ukljuci u takozvane proizvode banke...ahahhaha..kredite koji se pod najnepovoljnijim uslovima nude ojadjenom stanovnistvu Srbije..Dakle i ja sam vlasnik jednog takvog kredita ...u CHF..za poslovni prostor...Narodna menjacnica...ups tzv banka je siguran sam korumpirana i potpuno nemocna zato sto stvorovi koji su na pozicijam i u stanju su da odlucuju ne cine nista da bi pomogli upravo onima od  kojih dobijaju glasove na izborima. Isto se desava i sa velikim brojem instituicija koje su nadlezne za primenu i sprovodjenje Zakona...Tako da stvar je jasna ali smo mi kao ljudi nemocni...Treba nam ukinuti internet pa cemo misljenja dostavljati na neki od raspolozivih nacina...Internet je globalno zlo i verujem da sva energija promena ostaje samo mrtvo slovo na papiru zahvaljujuci bas ovom mediju...Trosim svoje dragoceno vreme i nerve trujuci sebe onim sto ne mogu da ispravim ...sam a resenja bez podrske nema...Dokaz za to je recimo pokusaj udruzenja CHF od oktobra 2016...Besomucno pokusavanje da se nesto uradi ...gde nadlezni ostaju slepi i gluvi jer ih ne zanima nista sem njihovih pozicija , izbora i naravnoi bankovnih racuna negde daleko ...na koje im se siguran sam uplacuju svote upravo da bi cutali...