Mobing zaposlenih u bankama, ucene, pritisci, kršenja zakona o radu

Ana

Mobing zaposlenih u bankama, ucene, pritisci, kršenja zakona o radu

Ana
Ovom temom želela bih da otvorim pitanja o kojima se ne govori u javnosti, a ne govori se često ni na radnim mestima, jer su službenici u bankama izloženi neverovatnim pritiscima, ucenama, psihološkim zlostavljanjima i mobingu. Pozivam Vas da podelite svoja iskustva, možete se služiti pseudonimima, kako biste slobodno govorili, čime je vaš identiet zaštićen.

Re: Mobing zaposlenih u bankama, ucene, pritisci, kršenja zakona o radu

Marina
Moje iskustvo sa Vojvodjanskom bankom je jezivo, banka je postupila na krajnje neljudski nacin. Naime, dok sam bila na godišnjem odmoru banka je zaposlila drugu osobu na mom radnom mestu koja je promovisana svim zaposlenim u banci i poslovnim partnerima. Uskracen mi je pristup kancelariji, emailu, kompjuteru,  direktno mi je povredila pravo na rad, lični i poslovni integritet, dostojanstvo  i ugrozila zdravlje i licni ugled koji je gradjen godinama.
Ovaj postupak banke je stvorio neprijateljsko i ponižavajuce okruzenje, terajuci me da sama odem iz banke, nije mi data mogucnost da se na dostojanstven nacin oprostim od kolega i poslovnih partnera  i da do dana danasnjeg trpim zdravstvene posledice takvog monstruoznog i neprofesionalnog ponasanja.
Sta je bio razlog - licna netrpeljivost i subjektivni interesi lica koja imaju pravo da odlucuju u banci a bez prethodno sprovedene evaluacije rezultata mog rada u skladu sa Zakonom o radu, gde bi se na objektivan nacin uradila procena mog rada
Takva evaluacija omogucava kontinuirano pracenje rada zaposlenog od strane nadleznog organa odredjenog opstim aktima organa poslodavca i vrednovanje postignutih rezultata rada u odnosu na unapred utvrdjene i zaposlenom predocene kriterijume, normative i ciljeve poslodavca. O rezultatima evaluacije rada zaposlenog  kao i o eventualnim primedbama i upotstvima poslodavca, zaposleni mora biti obavesten pisanim putem uz ostavljanje adekvatnog roka tokom koga bi morao  da popravi rezultate svog rada i postupi po uputstvima poslodavca. TO SE NIKADA NIJE DESILO
Pozivam sve kolege koji su bili ili jesu u istoj ili slicnoj situaciji da daju svoje komentare

Re: Mobing zaposlenih u bankama, ucene, pritisci, kršenja zakona o radu

Snežana
Nije ni malo prijatno! Porpuno Vas razumem Marina. Držim palčeve za novo zaposlenje.
Nisam radila u banci, ali znam da se to sada mnogo razlikuje u odnosu na sedamdesete, osamdesete i delom devedesete.
Svaka banka vodi svoju politiku i ima određen odnos prema zaposlenima. Pretpostavljam da svi zaposleni koji rade s klijentima dobijaju iste instrukcije.
Zašto onda jedna operaterka bude izuzetno ljubazna u komunikaciji sa mnom, izlazi mi u susret za moje sitne zahteve ili mi ljubazno objasni zašto ne može da mi izađe u susret, a druga je, vidim to, samo prema meni neljubazna, ( dok čekam svoj red, posmatram kako se odnosi prema klijentu sa kojim radi), prosto joj bes izbija iz pogleda. Inače, stalno idem u istu ekspozituru, tamo me znaju, čak i upravnica mi se javlja po imenu, znaju i čime se bavim, a nisam nikada imala nikakav sukob sa bilo kim. Nisu mi oni lično krivi. Takođe, volela bih da mi bankarski službenici objasne kako to da baš svako ima isti stambeni kredit u chf, jer mi je svaka službenica sa kojom sam razgovarala rekla da i ona ima stambeni kredit u chf?! Da li je moguće da dobiju instrukciju da to kažu, iako kredit zapravo nemaju.
Mi ćemo pobediti banke, jer mi smo jaki!

Re: Mobing zaposlenih u bankama, ucene, pritisci, kršenja zakona o radu

manje bitan clan
Da li ste tuzili poslodavca?