Tužbe i iskustva

Snežana
Da li ste tužili banku?
U kojoj fazi je postupak?
Kakva su iskustva sa sudom, a kakva sa advokatom?
Sve o tužbama i parnici.
Mi ćemo pobediti banke, jer mi smo jaki!

Re: Tužbe i iskustva

Goran
Tužba zbog jednostranog povećavanja kamate podneta oktobra 2013.godine, protiv Komercijalne banke. Prvostepena presuda -usvojen tužbeni zahtev- doneta oktobra 2015. godine. Po žalbi banke, Viši sud u Kš, ukida presudu zbog nedovoljnih elemenata koji bi dokazali nezakonitost u postupanju banke ( šta reći na to??) i vraća prvostepenom sudu. U ponovnom suđenju, u prvostepenom postupku, aprila 2016. godine, usvojen tužbeni zahtev. Banka se ponovo žali, ali Viši sud aprila 2017. godine potvrđuje presudu. Dugo je trajalo, ali je pravda napokon stigla.... Šta reći posle svega, tužite banke, i sudije su svesne činjenica o velikim nezakonitim radnjama kad su CHF krediti upitanju.
CHF

Re: Tužbe i iskustva

CHF
Posto imam stambeni kredit u CHF, razmisljam se da pokrenem tuzbu, ali ne znam da li da to bude za raskid ili za nistavost ugovora? Jasno mi je da je nistavost ugovora bolja u finansijskom smislu, ali se plasim ako me odbiju po tom osnovu da li cu imati pravo da tuzim ponovo za raskid?
Po nekoj slobodnoj proceni, da li ima bilo kakvih naznaka da li ce se i u kom periodu doneti prve presude?
Svesna sam da to klupko mora vec jednom da krene da se odmotava, ali sve vec traje predugo i ...ne znam, gubim strpljenje.

Pozdrav, hvala!

Re: Tužbe i iskustva

Dušan Drenovac
Na ovom linku https://chfkredit.wordpress.com/

će pisati sve potrebno za objašnjenje Chf kredita, ali i za tužbu koja će imati pozitivan rezultat za dužnike.

- umanjenje obaveze
- uračunavanje ranije uplaćenih viškova u prijevremenu otplatu

Re: Tužbe i iskustva

Gordan
Ne mogu da otvorim ovu adresu?

Re: Tužbe i iskustva

Dušan Drenovac
Moguće da sam radio sitne prepravke, pa možda tada nije moguće otvoriti link.

Sada sam probao, link radi.

Re: Tužbe i iskustva

до Токија
 http://www.politika.rs/sr/clanak/388423/Klijenti-birali-izmedu-osiguranja-i-visih-kamata
Став УБС о пресуди у вези са НКОСК

Re: Tužbe i iskustva

до Токија

Re: Tužbe i iskustva

Dušan Drenovac
pokušavam dogovoriti s Chf udruženjima u Srbiji, http://www.chfsrbija.org/, http://efektiva.rs/,  http://svajcarac.rs/  da se zajednički organizira sastanak sa NBS (Narodnom bankom Srbije),
na kojem bi se pronašlo rešenje problema Chf kredita.

NBSu bi bilo izloženo objašnjenje, kompletna argumentacija, kako je predviđeno, na mom blogu. https://chfkredit.wordpress.com/

To apsolutno sigurno dovodi do pozitivnog rezultata za Chf dužnike:
- uklanjanje Chf valutne klauzule
- uračunavanje dosadašnjih uplata kao višak u oplati kredita
- umanjenje obaveze kroz uračunavanje viška uplate, čak i do kompletne otplate kredita
- umanjenju budućih anuiteta kao posljedicu smanjenja ostatka duga i uklanjanja Chf valutne klauzule

Rezultat sastanka:

NBS će prihvatiti moju argumentaciju o derivatima, i NBS će biti na strani Chf dužnika.
Da li možete zamisliti da NBS javno kaže da su Chf dužnici u pravu i da se ugovori moraju izmeniti prema mojoj argumentaciji.
Nakon toga će i komercijalne banke, koje su odobrile Chf kredite, prihvatiti moju argumentaciju.
Banke će prihvatiti da se sporazumno, vansudski, bez potrebe vođenja postupka, izmene ugovori u korist Chf dužnika, kako sam naveo gore:
To je idealna situacija, ostvarenje snova Chf dužnika.

Garmin.com/Express

anisazula
However, this does not mean that it's not worthwhile to buy for for your antivirus software. Many of the free antivirus programs don't quite qualify to the paid ones during a few of of subtle ways. With paid-for programs, it's guaranteed that the support staff are becoming to be ready to assist you within the event of an epidemic getting through your defense system . additionally , if you're infected, they're going to be ready to quickly create a patch to feature to your software, which can remove the offending item. Many free or cheap antivirus software users complain of lack of support staff. if you'd like more information for antivirus software so please visit this site. Garmin.com/Express | Rand McNally GPS Update | Download Garmin Express | Rand McNally Update | Garmin.com/mapupdates | Mywifi Ext | belkin router setup | Belkin router setup | belkin range extender setup | Belkin Login | Belkin Router Login