VOJVOĐANSKA BANKA

Miloš
Gledali smo da uzmemo kredit u eurima ali čak i bez subvencije uvek je nekako falila plata da bude još 2000-3000 veća ( iako smo zajedno supruga i ja nosioci kredita ), znači naše 2 plate da rata neprelazi za 50% , a pritom smo još i namestili plate da budu veće, uglavnom eurski nikako a CHF taman se uklapamo, super pomislili smo. Kao mladi bračni par od 30tak godina  imali smo muda da kažemo da hoćemo narednih 30 godina da plaćamo ratu 200 eura ( sada je rata 330 eur). E sad hoću da kažem a verovatno mnogi iz Vojvođanske banke se sećaju kako je Svetlana lepo lagala kako je švajcarac najstabilnija valuta u prošlih 10 godina, kako je ovaj kredit fenomenalan proizvod, čak toliko da ga je i ona sama uzela. Verovatno žena nelaže da je uzela , što nema nikakve veze sa nama,koje je ipak slagala. Napomenula je da čak i ako se nekad desi neka oscilacija ove valute mi kao korisnici ćemo uvek moći da se prebacimo u eure. Već 2009 sam video da je đavo odneo šalu ( a 2008 smo uzeli) i otišao u banku da se prekonvertujem. E onda je ista gospođa rekla da mi sad više ni neispunjavamo uslove za kredit, a čak i kad bi ih ispunili, nije to tako lako prebaciti se , jer se kreće sve od početka zahtev za kredit, osiguranje novog kredita, svi troškovi ponovo koji su bili preko 2000 eura. Tako nas je ponovo prevarila , ali sam posle par godina shvatio da bi se daleko isplatilo i tada platiti sve ponovo.

Re: VOJVOĐANSKA BANKA

Lesa
Poštovani korisnici chf kredita i ja i supruga smo podigli kredit kod Vojvođanske banke u novembru 68000chf kad je libor skocio pa su i kamatu podigli sa 4.1 na4.7 ubeđujući me da će mi rata padati ukoliko
Bude libor manji.Isti slučaj 2009 kad sam otisao da prebacim kredit u eure rekli su da mora novi zahtev novo osiguranje kod NKOSKa ponovo zahtev za obradu .i da ne ispunjavam uslove jer mi je plata bila na granici za chf i da bi samo potrosio novac i da bi mi propalo osiguranje.A uvek su govorili da sam ja osigurao kredit sto se sada ispostavlja kao ne tačno.Banka ga je osigurala o našem trošku a da mi nemamo šansi da saznamo šta je našim novcem osigurano.Ni u reklamama ni u ugovoru ne stoji ko placa osiguranje osim stobpise da ce kredit biti ponudjen NKOSKu na osiguranje.Banka  je takođe 2011 zamrzla vasu ratu sa promenljive na fiksnu a da vi to i ne znate.Sto je u suprotnosti sa zakonom na koji se ista poziva pa je ova stavka za kamatu stopu apsolutno ništava.Savet je da trazite od banke napismeno da li vam je rata fiksirana 2011 i zasto nije smanjivana to vam je dokaz u sudskom postupku.jer ista nije snizavala kamatu kao i cinjenica da je kamata ne odrediva jer se ne sastoji od fiksnog dela tj marze i  3 ili 6to mesečnog libora .Takodje i valuta chf je nezakonita jer Vojvodjanska banka nije imala na svom racunu ni jedan chf kao podlogu za ovu vrstu kredita,pa iz tog sledi da se dinar  nije imao od cega cuvati jer ga je cuvala kamata.To je zaradjivanje po dva osnova na kamati i  na valutnoj klauzuli. Da je banka imala chf i da je isti plasirala ovaj ugovor i ne bi morao da ima valutnu klauzulu jer bi u tom slucaju bio devizni kredit sto i zakon o bankama iz 2006 i dozvoljava u cl 26.27 i28 kao i u zakonu o platnom prometu.Zakljucak je da su banke iz dinarskih sredstava plasirale kredit pa je to dinarski kredit.Ovo je u stvari fiktivan kredit.I to treba da bude osnov za tuzbu